How To Breed Ikan Laga

Posted in uput3katak 1 point and 0 comments. Perlu diingatkan ini adalah cara kami.

All About Betta Fish Wild Betta Fish Species Betta Fish Betta Breeding Betta Fish

Pembayaran mudah pengiriman cepat bisa cicil 0.

How to breed ikan laga. Breeding betta fish is something that many people have tried and even more have struggled with. Ikan laga telah mengalami kacukan baka sejak bertahun-tahun yang lalu dan menghasil kan pelbagai jenis baka kacuk serta variasi corak yang tersendiri. IKAN LAGA SHAH ALAM Shah Alam Malaysia.

P Dorsal Skyhawk Caudal D Ventral 1-1 Mapping. However learning to breed betas successfully does. Dengan fakta-fakta mudahnya cara ternak ikan cupang ini kamu dapat belajar dulu tentang pengetahuan-pengetahuan tentang ikan cupang.

Breeding Betta Fish Successfully. Assalamualaikum gaisssssUntuk content video aku kali ini aku ingin berkongsi dengan korang semua cara aku breed ikan laga. Ikan lagabetta fish juga dikenali sebagai Ikan Laga Siam Siamese Fighting Fish adalah jenis ikan dikenali dengan saiz yang kecil agresif.

Line Breed ikan laga. Sections of this page. Baru Start Blajo Nak Breed Ikan Laga Kite Tengok Hasilnya Nanti.

Tq semua yng dah support harap boleh bwrkembang maju. Ikan ini juga sering disebut ikan lagakarem dan nama latinnya adalah Betta splendens termasuk dalam famili Anabantidae Labirynth Fisher. Hari guys harini saya nak ajar Cara saya breed ikan laga saya buat Cara saya here Dan ada jugak ikut sifu sifu besar MCM bettamfa kalawonbetta.

Jadi Hari ini Kami akan kongsikan sedikit pengalaman dalam proses Breed Ikan Laga. Untuk Peminat Ikan Laga Semalaysia Dan Seluruh Negara. 2341 likes 8 talking about this 8 were here.

Bermakna induk yang di kahwin mempunyai darah yang sama tapi dari keluarga yang jauhtiri. Male 4 bulan ready to breed Cod cyberjaya Putrajaya Pos rm10 Get great deals on Pet Accessories Chat to Buy. Selepas seminggu cuba dapatkan moina kutu airartemia microworm untuk peringkat pemakanan seterusnya ikan laga ini akan makan apa sahaja seelok-eloknya benda hidup seperti cacing merah Bloodworm microworm artemia jentik-jentik moina tubifex.

Beli Cupang Siap Breed Online berkualitas dengan harga murah terbaru 2021 di Tokopedia. Buy Ikan Laga Betta Blue Veil Tail Male in CyberjayaMalaysia. Ini cara-cara untuk dibuat sebelum membiakkan ikan lagaCara-cara ini harus dibuat terlebih dahulusebelum mencampurkan induk ikan laga jantan dan betina dal.

Sebenarnya ikan cupang merupakan salah satu ikan hias yang mudah dipelihara. Teknik line breed ini bermaksud induk dari darah yang sama tapi jalur susur induk ibubapa lain. Mungkin ada kekurangan kerana kami pun dalam proses pembelajaran mcm anda juga.

1629 likes 5 talking about this. Menjual Ikan Laga secara borong dan runcit. 732 likes 32 talking about this.

Ikan Laga HalfmoonCrowntail HMPK January 15 at 1126 PM Kilang Yellow Fancy Ready Breed 5Bulan lebih Form n Finnage Tipto. Dunia Ikan Laga Malaysia Petaling Jaya Malaysia. Atau nak mudah faham induk dari hasil saudara tiri.

Bahkan cara ternak ikan cupang ini tidak memerlukan tempat luas dan modal yang besar karena bisa dilakukan di rumah saja. Cara mudah kawin ikan laga. Ini adalah pertama kali aku bree.

Anak-anak ikan laga perlu diberi makan selepas 3 hari mereka menetas. Ikan LagaKarem adalah ikan hiasan yang sangat dikenal oleh masyarakat terutamanya kanak-kanak kerana ikan nie selain rupanya yang cantik juga merupakan kumpulan yang menarik bila diadubiak.

The Evolution Of Betta Hellboy Hmpk Male Ikan Laga Cupang Youtube

Pin By Abbi Unicorn On Darth Betta Betta Fish Types Betta Fish Tank Betta Fish

Cross Breeding Ikan Laga Malaysia Youtube

Pin On Assignment 1

Image Result For Ikan Laga Ikan Cupang Ikan Zoologi

Hm Classic Red Koi Breeding Betta Fish Betta Fish Colorful Fish

Terokai Kehidupan Ikan Laga Jenis Jenis Ikan Laga

From The Northern Island Of Borneo Comes The Betta Macrostoma Also Referred To As The Spotfin Betta The Ikan Pelaga Bru Peixes Ornamentais Peixes Aquarismo

Black White Crowntail Betta Betta Betta Fish Types Betta Fish Care

Betta Splendens Siamese Fighting Fish Betta Fish Types Betta Siamese Fighting Fish

Blue Hybrid Alien Avatar Be Betta Ikan Akuarium Ikan Hewan

Breed Ikan Laga Blue Rim Ikan Betta Blue Rim Youtube

Betta Macrostoma Photo Betta Pet Fish Betta Fish Types

Pin On Under The Sea

Google Image Result For Http Ebetta Com Wp Content Uploads 2007 09 Orange Ove Betta Fish Betta Fish

Betta Fish Betta Fry Age 2 And 1 5 Months Betta Fish Pet Fish Betta

Betta Fish Aquarium Tankmates Betta Fish Types Betta Fish Tank Betta Fish

Smaragdina Betta Aquarium Tropical Freshwater Fish Betta Fish Types

How To Breed Betta Fish Breeding Betta Fish Betta Betta Fish


LihatTutupKomentar